Najčastejšie otázky

Konto a objednávky

Ako si objednať na eshop-e Aripu.sk

Ďakujeme a vážime si, že by ste radi u nás nakúpili.

Máme dve kategórie produktov, z ktorých si môžete vybrať niečo pre svojho psíka alebo niečo krásne pre človeka.

  1. Stačí sa rozhodnúť pre produkt, ktorý Vás najviac zaujal, zadať si farebné kombinácie aké sa Vám páčia a pridať položku do košíka.
  2. Následne ísť do košíka, zadať všetky potrebné údaje a zvoliť si druh dopravy a platby.
  3. Ak máte zľavový kód tak sa dá zadať buď v košíku alebo pokladnici na poslednom kroku. (Viac info „Zlavové kupóny a ich použitie„)
  4. Posledný krok je skontrolovať všetky údaje a zvolené spôsoby, prečítať si obchodné podmienky a potvrdiť objednávku s povinosťou platby.
Ako sa môžem zaregistrovať na Aripu.sk?

Zaregistrovať sa môžete  kliknutím vpravo hore na „Prihlásiť sa„. Po presmerovaní zadajte Vaše prihlasovacie meno, email a zvoľte si heslo. Ak to neviete vyňuchať tak kliknite na tento link a vytvorte si konto. Po potvrdení Vám príde od nás potvrdzujúci e-mail, ktorý Vás nasmeruje do Vašeho nového konta. Teraz si môžete zadať svoje osobné údaje. A užívať si výhody od nás pre Vás.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do konta?

Uistite sa, že používate email alebo prihlasovacie meno, ktoré ste použili pri registrácií. Ak si nepamätáte svoje heslo a radi by ste ho vyresetovali, tak  kliknite na tento link a zvoľte si nové heslo. Ak problémy stále pretrvávajú tak nás kontaktujte cez formulár v sekcií „Kontakt“ a náš tím Vám rád pomôže.

Zabudol som svoje heslo. Ako mám postupovať?

Ak si nepamätáte svoje heslo a radi by ste ho vyresetovali, tak kliknite vpravo hore na tlačidlo „Prihlásiť sa„. Následne si vyberiete možnosť „Stratili ste heslo?“ a zadáte použivateľské meno alebo email, na ktorom chcete vyresetovať heslo. Príde Vám email s odkazom na vytvorenie nového hesla. Kľudne použite tento link na presmerovanie.

V akom stave je moja objednávka?

Po prihlásení, vo Vašom konte na záložke „Objednávky„, nájdete stav Vašej objednávky. Ak to náhodou neviete vyňuchať tak použite tento link  .

Zlavové kupóny a ich použitie?

Zľavový kupón/ zľavu je možné uplatniť v košíku alebo pokladni.

  • V košíku sa zľavový kupón vloží do „Kód kupónu“ a kliknete na „Použiť kupón„. Zľava sa automaticky započíta a konečná suma bude znížená.
  • V pokladni sa kupón zadáva na v kroku „Doprava a Platba„. Treba kliknúť na „Kliknite sem pre zadanie kódu„, zadať zľavový kupón a potvrdíte to stlačením „Použiť kupón„.

V prípade, že sa Vám nedarí vložiť kód, prosím skontrolujte či je stále platný, je možné ho použiť na Vami zvolené produkty. Forma kódu by mala byť iba veľké písmená. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom formuláru v sekcií „Kontakt„. 

V jednej objednávke je možné použiť iba jeden zľavový kód a jednotlivé kupóny nie je možné medzi sebou kombinovať.

Prečo nedostavám od Aripu.sk žiadne e-maily?

Može sa stať, že niektoré e-maily sa vo Vašej e-mailovej schránke zaradia rovno do nevyžiadanej pošty. Táto nevyžiadaná pošta sa vo Vašej schránke rozdeluje na priečinky „SPAM“ alebo „REKLAMY„. Ak ste naše správy našli v týchto priečinkoch presuňte ich do priečinka s hlavnou poštou. 

Ak ste e-maily od nás nenašli ani vo vyššie spomínaných priečinkoch tak nás prosím kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail .

Vytvorenie objednávky telefonicky?

Bohužiaľ, objednávky na základe telefonického rozhovoru nevytvárame. Aby sme mali správne a overené osobné údaje. Takto prechádzame nedoruzumeniam, ktoré by mohli vzniknúť. Ďakujeme za pochopenie 🙂 

Ako zruším objednávku?

Ak sa ste sa rozhodli zrušiť objednávku veľmi nás to mrzí a vieme niečo urobiť aby sa tak nestalo?

Ak ste stále rozhodnutý, tak je možné zrušiť objednávku telefonický (+421 902 749 426 / +421 944 182 323) alebo prostredníctvom e-mailu (info@aripu.sk), prípadne je možné použiť aj kontaktný formulár.

 

Do jednej hodiny dostanete e-mail s potvrdením zrušenia objednávky.

 

Zrušenie objednávky je platné iba vtedy ak objednávka ešte nie je VYBAVENÁ!

 

Čo to znamená, že produkt je v stave "Na šteknutie"?

Keď je produkt v stave „Na šteknutie“ tak to znamená, že potrebný materiál na výrobu máme na sklade a po vytvorení objednávky a jej zaplatení začíname s výrobou objednaného produktu. Táto výroba môže trvať až 14 dní, záleží na obtiažnosti výroby.

 

Väčšinou máme však produkty vyrobené a poslané veľmi rýchlo 🙂

Ako zistím, či už spracovávate moju objednávku?

Ak bola Vaša objednávka zaplatená a my sme obdržali platbu tak posielame e-mail s informáciou, že sme začali spracovávať Vašu objednávku.

Avšak, stav objednávky môžete zistiť  vo Vašom konte na záložke „Objednávky„.

Prečo je moja objednávka v stave "Čaká na platbu", keď som už zaplatil?

Objednávka je v stave „Čaká na platbu“ vtedy keď ste si zvolili platbu kartou cez platobnú bránu alebo pomocou prevodu na náš účet. V obidvoch prípadoch je potrebné platbu overiť a až keď je platba overená tak začíname s výrobou alebo pripravovaním zásielky. 

 

Ak ste zaplatili tak v priebehu 1-3 pracovných dní, náš tím zmení stav objednávky.

Čo mám robiť ak som dostal nesprávnu položku / poškodený produkt / chýba objednaný produkt?

Ak sa Vám stalo, že v balíčku prišiel produkt poškodený alebo dokonca chýba objednaná položka, prosím veľmi nás to mrzí a stačí nás kontaktovať buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím čo najskôr bude riešiť túto šlamastiku.

Doprava a platby

Aké druhy dopravy poskytujete a koľko stojí?

Vaše najkrajšie objednávky doručujeme prostredníctvom rôznych spoločností, aby ste si mohli zvoliť spôsob doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje. 

Všetky druhy dopravy máme prehľadne zhrnuté na záložke „Poštovné a doprava“ ak náhodou neviete vyňuchať tak kliknite na tento link .

Čo to je dobierkový poplatok ?

U nás je možné si zvoliť ako druh platby „Dobierku„. Avšak tento spôsob je spoplatnený u každej doručovacej spoločnosti. Znamená to, že zaplatíte až dopravcovi pri preberaní zásielky. V skučnosti tá suma je len dorovnanie požiadavky doručovateľa.

Môžem zmeniť adresu alebo dátum dodania ?

Adresu doručenia je možné iba v prípade, že objednávka ešte nebola „Vybavená„a odoslaná. V prípade požiadavky nám šteknite buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím to vyrieši. Dátum doručenia po potvrdení objednávky nie je možné meniť.

 

V prípade „Vybavenej“ a odoslanej objednávky, môžete si zmenu adresy alebo dátum dodania zmeniť u dodávateľa , pokiaľ takúto službu zvolený dodávateľ umožňuje.

Ako si pozriem, kde sa balík nachádza?

Keď odovzdáme Vašu objednávku dopravcovi, dostanete od dopravcu, ktorého ste si zvolili mail so všetkými dôležitými informáciami. V tomto maily rovnako aj nájdete číslo zásielky a link na zistenie polohy Vašej objednávky.

Ako dlho trvá dodanie balíka?

Dodanie balíka záleží od stavu produktov, ktoré ste si objednali. Rovnako aj záleží na zvolení dopravcu a od druhu platby.

  • Pokiaľ je produkt v stave „Na šteknutie“ tak je potrebné produkt vyrobiť a môže to trvať až 14 dní. (Väčšinou však máme produkt vyrobený skôr)
  • V prípade, že je produkt „Na sklade“ a objednávka je zaplatená tak posielame do 2 pracovných dní.
  • Ak ste zaplatili prevodom na bankový účet, tak posielame alebo začíname s výrobou až keď sa peniaze pripíšu na náš účet a to môže trvať 2-3 pracovné dni.

 

Ako môžem zaplatiť objednávku?

Vaše najkrajšie objednávky môžete zaplatiť prostredníctvom rôznych spôsobov, aby ste si mohli zvoliť spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje. 

Všetky druhy platby máme prehľadne zhrnuté na záložke „Možností platby“ ak náhodou neviete vyňuchať tak kliknite na tento link .

Čo mám robiť, keď som nezadal variabilný symbol?

Pokiaľ ste objednávku zaplatili prevodom na náš bankový účet, tak štandartne to trvá 2-3 pracovné dni.

Ak Vám do 3 pracovných dní nepríde email s potvrdením o platbe, tak sa platba automaticky nepriradila. V tomto prípade, nám prosím zašlite potvrdenie o odoslanej platbe na náš e-mail a my si ju vyňucháme a priradíme k Vašej krásnej objednávke.

Bude mi účtovaná DPH?

DPH k objednávkam zaúčtované „NEBUDE„, nakoľko sme neplátcami a tým pádom nevyrubujeme naším zákazníkom daň z pridanej hodnoty.

Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru

Ako postupovať, ak chcem tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať?

V prípade ak chcete tovar vymeniť alebo vrátiť a sú splnené všetky podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„. Stačí vyplniť „Formulár na výmenu alebo vrátenie tovaru“ zabaliť produkty a zaslať nám balík naspäť.

V prípade reklamácie treba rovnako splniť podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„. Stačí vyplniť „Reklamačný protokol„zabaliť produkty a zaslať nám balík naspäť.

Všetky podrobné informácie sú prehľadne rozpísané na tomto linku

Kam a ako mám zaslať tovar do Aripu.sk?

Adresa, na ktorú pošlite balíček (bez dobierky):

ARIPU s. r. o.
Na Revíne 15
Bratislava 831 01
Slovenská republika

O spracovaní Vašej požiadavky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Pokiaľ posielate balíček prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stači prísť s báličkom na pobočku Zásielkovne (zoznam pobočiek) a poskytnúť obsluhe Kód : 94723398, obsluha sa o balíček už postará.Túto formu vrátenia hradíme my. Viacej informácií ohľadom tejto dopravy nájdete na tomto linku .

Musím priložiť formuláre na výmenu/vrátenie tovaru alebo reklamačný protokol do balíka s tovarom?

Ak sú splnené všetky podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„.

Tak „ÁNO“ treba buď „Formulár na výmenu alebo vrátenie tovaru“ alebo „Reklamačný protokol“ priložiť do balíka s tovarom !

Môžem vymeniť produkt za iný produkt alebo motív?
  • Výmena za iný variant produktu je možná, len ak ide o ten istý typ produktu a nachádza sa v rovnakej cenovej relácií.
  • Výmenu za iný typ produktu (napríklad vodítko, mašla) neposkytujeme. V prípade, že máte záujem o iný tovar, je potrebné vytvoriť novú objednávku a požiadať o vrátenie peňazí na bankový účet.
  • Výrobky vyrobené “Na mieru” nepodliehajú možnosti výmeny tovaru.
Je možné vymeniť alebo vrátiť tovar vyrobený na mieru?

Výrobky vyrobené “Na mieru” nepodliehajú možnosti výmeny tovaru.

Kde nájdem kódy produktov, veľkosti?

Kód produktu je môžné nájsť na detailnej stránke produktu pod tlačidlom „Pridať do košíka„. Je to katalógové číslo. Možete ho ešte najsť aj vo faktúre.

 

Veľkosti rovnako nájdete na detailnej stránke produktu alebo vo faktúre.

 

Akým spôsobom dostanem peniaze naspäť?

Peňažné prostriedky posielame výlučne späť na zvolený bankový účet v priebehu 14 dní od spracovania Vašej požiadavky.

Ak vrátim tovar, hradíte aj poštovné za zaslanie tovaru ?

Pokiaľ vraciate tovar cez pobočku Zásielkovne, poštovné hradíme my.

 

Ak ste sa rozhodli pre zaslanie klasicky poštou, túto formu vrátenia už hradíte Vy. V tomto prípade prosíme o zaslanie doporučene (aby balík bolo možné u prepravcu dohľadať na základe jeho sledovacieho čísla) a bez dobierky. Balíky zaslané na dobierku nepreberáme.

Čo mám robiť ak sa môj balíček stratil, nebol doručený?

Ak Vám neprišiel balíček aj napriek oznámeniu doručovateľskej spoločnosti, že balík doručí alebo je pripravený na výdaj, tak nás treba kontaktovať prostredníctvom e-mailu  a my celú situáciu s príslušnou spoločnosťou prešetríme za Vás.

O produktoch

Ako nájdem tú správnu veľkosť, aby bol môj psík fešák?

Ak náhodou neviete akú veľkosť objednať svojmu psíkovi, tak by Vám mohla pomôcť „Tabuľka veľkostí“.

Ak nie, tak nás kľudne kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím Vám pomôže vybrať tú správnu veľkosť.

Vyrábate produtky na mieru?

Áno, vyrábame niektoré z produktov „Na mieru„. V detaile produktu si môžete zvoliť velkosť : „Na mieru„.

Do poznámky treba napísať požadovaný údaj a my Vám vytvoríme produkt tak aby sedel ako keď si psík sadne na povel.

Kde vyhrabem, z akého materiálu je produkt?

Všetky materiály, ktoré sme použili na výrobu produktu, sú napísané v informáciach výrobku.

Najčastejšie materiály, z ktorých vyrábame sú : Bavlna, Koža, Biothan .

Čo ak som vyňuchal otázku ohľadom produktu, na ktorú som nenašiel odpoveď?

V tomto prípade nás kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím čo najskôr bude riešiť túto šlamastiku.

Ponúkate aj akcie alebo rôzne iné zľavy?

Celý náš ARIPU tím sa stále snaží vymyšlať nové a nové akcie a zľavy. 

Všetky naše prebiehajúce akcie a zľavy nájdete v sekcií „Akcie / Súťaže„.

Kde vyňucham ako sa mám správne starať o produkt ?

Ako sa správne starať o výrobky, ktoré ste si u nás kúpili nájdete v sekcií „Starostlivosť o produkty„.

Prečo práve ARIPU ?

Prečo nakúpiť produkty od ARIPU?

Produkty ARIPU sú vyrobené s láskou a precíznosťou. Sme tu hľavne pre to aby sme zabezpečili pútave doplnky pre Vašich miláčikov. 

Vyrábame ich ručne to znamená, že každý výrobok je JEDINEČNÝ.

Kde a ako sa produkty vyrábajú?

Všetky výrobky, sú vyrobené vlastnoručne a s láskou. Vyrábame ich pre našich obľubených psíkov a ich majiteľov. Snažíme sa vytvárať ozdoby. 

Vyrobené na Slovensku.

Je možné prostrednictvom nákupu prispieť na dobrú vec ?

Pracujeme na tom aby to bolo možné 🙂

Darčekové poukazy

Aké darčekové poukazy sa dajú zakúpiť?

Darčekové poukazy na našej stránke sú vo výške :  25 €, 50€, 75€, 100€

Ako kúpim darčekový poukaz?

Všetky „Darčekové poukazy“ nájdete na tomto linku .

Vyberiete si hodnotu, ktorá Vám vyhovuje a vložíte si poukaz do košíka

Následne vyplníte Vaše osobné údaje a odošlete nám Vašu objednávku. Ak v košíku máte iba „Darčekový poukaz“ tak je možné platiť iba „Prevodom na bankový účet“ alebo prostredníctvom „Platobnej brány„. Po zaplatení objednávky Vám je vygenerovaný poukaz a poslaný na Vami zvolený e-mail.

V prípade, že máte v košíku ešte iné produkty tak je možné si zvoliť zo všetkých možných dopravcov a metód platieb. Avšak „Darčekový poukaz“ Vám príde do zvoleného e-mailu.

V akej forme dostanem darčekový poukaz?

Po zaplatení objednávky Vám je vygenerovaný poukaz a poslaný na Vami zvolený e-mail.

V prípade, že máte v košíku ešte iné produkty tak je možné si zvoliť zo všetkých možných dopravcov a metód platieb. Avšak „Darčekový poukaz“ Vám príde do zvoleného e-mailu.

Aká je platnosť darčekového poukazu?

Platnosť darčekového poukazu je vždy 6 mesiacov od zakúpenia. 

(Ak sme darčekový poukaz kúpili 05.07.2021, tak platnosť poukazu je do 05.01.2022)

Ako uplatním darčekový poukaz pri nákupe?

Zľavový kupón/ zľavu je možné uplatniť v košíku alebo pokladni.

  • V košíku sa zľavový kupón vloží do „Kód kupónu“ a kliknete na „Použiť kupón„. Zľava sa automaticky započíta a konečná suma bude znížená.
  • V pokladni sa kupón zadáva na v kroku „Doprava a Platba„. Treba kliknúť na „Kliknite sem pre zadanie kódu„, zadať zľavový kupón a potvrdíte to stlačením „Použiť kupón„.

V prípade, že sa Vám nedarí vložiť kód, prosím skontrolujte či je stále platný, je možné ho použiť na Vami zvolené produkty. Forma kódu by mala byť iba veľké písmená. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom formuláru v sekcií „Kontakt„. 

V jednej objednávke je možné použiť iba jeden zľavový kód a jednotlivé kupóny nie je možné medzi sebou kombinovať.

Vzťahuje sa darčekový poukaz aj na dopravu?

Áno, uplatnením „Darčekového poukazu“ získavate aj automaticky „Dopravu zadarmo“ ale je to naše malé tajomstvo 🙂

Koľko darčekových poukazov môžem zakúpiť v jednej objednávké?

Maximálny počet „Darčekových poukazov„, ktorý je možné kupiť na jednu objednávku je 15 kusov.

Možem darčekový poukaz použiť iba jednorázovo?

Momentálne sú všetky naše „Darčekové poukazy“ – JEDNORÁZOVÉ .

Čo ak je celková suma nižšia ako hodnota darčekového poukazu?

V tomto prípade by sme Vám radili si ešte niečo pridať do košíka, pretože nevyužitá suma z darčekového poukazu prepadne.

Čo ak je celková suma vyššia ako hodnota darčekového poukazu?

V prípade ak je celková suma vyššia ako hodnota darčekového poukazu, tak si zákazník doplatí rozdiel

Možem si vymeniť darčekový poukaz za hotovosť?

Darčekový poukaz nie je možné vymeniť za hotovosť.

Možem stornovať darčekový poukaz?

Darčekový poukaz je možné stornovať do 14 dní od zakúpenia. Stornovať ho ale môže výhradne kupujúci a suma bude vrátena na účet kupujúceho.

Čo ak vraciam tovar z objednávky, ktorú som zaplatil darčekovým poukazom?

V prípade vrátenia tovaru z objednávky uhradenej prostredníctvom „Darčekového poukazu“ tak zákazníkovi, vystavíme nový poukaz v hodnote vrátených produktov.

Nákupný košík
EUR Euro