Najčastejšie otázky
Konto a objednávky
Ďakujeme a vážime si, že by ste radi u nás nakúpili.
Máme dve kategórie produktov, z ktorých si môžete vybrať niečo pre svojho psíka alebo niečo krásne pre človeka.
- Stačí sa rozhodnúť pre produkt, ktorý Vás najviac zaujal, zadať si farebné kombinácie aké sa Vám páčia a pridať položku do košíka.
- Následne ísť do košíka, zadať všetky potrebné údaje a zvoliť si druh dopravy a platby.
- Ak máte zľavový kód tak sa dá zadať buď v košíku alebo pokladnici na poslednom kroku. (Viac info „Zlavové kupóny a ich použitie„)
- Posledný krok je skontrolovať všetky údaje a zvolené spôsoby, prečítať si obchodné podmienky a potvrdiť objednávku s povinosťou platby.
Zaregistrovať sa môžete kliknutím vpravo hore na „Prihlásiť sa„. Po presmerovaní zadajte Vaše prihlasovacie meno, email a zvoľte si heslo. Ak to neviete vyňuchať tak kliknite na tento link a vytvorte si konto. Po potvrdení Vám príde od nás potvrdzujúci e-mail, ktorý Vás nasmeruje do Vašeho nového konta. Teraz si môžete zadať svoje osobné údaje. A užívať si výhody od nás pre Vás.
Uistite sa, že používate email alebo prihlasovacie meno, ktoré ste použili pri registrácií. Ak si nepamätáte svoje heslo a radi by ste ho vyresetovali, tak kliknite na tento link a zvoľte si nové heslo. Ak problémy stále pretrvávajú tak nás kontaktujte cez formulár v sekcií „Kontakt“ a náš tím Vám rád pomôže.
Ak si nepamätáte svoje heslo a radi by ste ho vyresetovali, tak kliknite vpravo hore na tlačidlo „Prihlásiť sa„. Následne si vyberiete možnosť „Stratili ste heslo?“ a zadáte použivateľské meno alebo email, na ktorom chcete vyresetovať heslo. Príde Vám email s odkazom na vytvorenie nového hesla. Kľudne použite tento link na presmerovanie.
Po prihlásení, vo Vašom konte na záložke „Objednávky„, nájdete stav Vašej objednávky. Ak to náhodou neviete vyňuchať tak použite tento link .
Zľavový kupón/ zľavu je možné uplatniť v košíku alebo pokladni.
- V košíku sa zľavový kupón vloží do „Kód kupónu“ a kliknete na „Použiť kupón„. Zľava sa automaticky započíta a konečná suma bude znížená.
- V pokladni sa kupón zadáva na v kroku „Doprava a Platba„. Treba kliknúť na „Kliknite sem pre zadanie kódu„, zadať zľavový kupón a potvrdíte to stlačením „Použiť kupón„.
V prípade, že sa Vám nedarí vložiť kód, prosím skontrolujte či je stále platný, je možné ho použiť na Vami zvolené produkty. Forma kódu by mala byť iba veľké písmená. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom formuláru v sekcií „Kontakt„.
V jednej objednávke je možné použiť iba jeden zľavový kód a jednotlivé kupóny nie je možné medzi sebou kombinovať.
Može sa stať, že niektoré e-maily sa vo Vašej e-mailovej schránke zaradia rovno do nevyžiadanej pošty. Táto nevyžiadaná pošta sa vo Vašej schránke rozdeluje na priečinky „SPAM“ alebo „REKLAMY„. Ak ste naše správy našli v týchto priečinkoch presuňte ich do priečinka s hlavnou poštou.
Ak ste e-maily od nás nenašli ani vo vyššie spomínaných priečinkoch tak nás prosím kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail .
Bohužiaľ, objednávky na základe telefonického rozhovoru nevytvárame. Aby sme mali správne a overené osobné údaje. Takto prechádzame nedoruzumeniam, ktoré by mohli vzniknúť. Ďakujeme za pochopenie 🙂
Ak sa ste sa rozhodli zrušiť objednávku veľmi nás to mrzí a vieme niečo urobiť aby sa tak nestalo?
Ak ste stále rozhodnutý, tak je možné zrušiť objednávku telefonický (+421 902 749 426 / +421 944 182 323) alebo prostredníctvom e-mailu (info@aripu.sk), prípadne je možné použiť aj kontaktný formulár.
Do jednej hodiny dostanete e-mail s potvrdením zrušenia objednávky.
Zrušenie objednávky je platné iba vtedy ak objednávka ešte nie je VYBAVENÁ!
Keď je produkt v stave „Na šteknutie“ tak to znamená, že potrebný materiál na výrobu máme na sklade a po vytvorení objednávky a jej zaplatení začíname s výrobou objednaného produktu. Táto výroba môže trvať až 14 dní, záleží na obtiažnosti výroby.
Väčšinou máme však produkty vyrobené a poslané veľmi rýchlo 🙂
Ak bola Vaša objednávka zaplatená a my sme obdržali platbu tak posielame e-mail s informáciou, že sme začali spracovávať Vašu objednávku.
Avšak, stav objednávky môžete zistiť vo Vašom konte na záložke „Objednávky„.
Objednávka je v stave „Čaká na platbu“ vtedy keď ste si zvolili platbu kartou cez platobnú bránu alebo pomocou prevodu na náš účet. V obidvoch prípadoch je potrebné platbu overiť a až keď je platba overená tak začíname s výrobou alebo pripravovaním zásielky.
Ak ste zaplatili tak v priebehu 1-3 pracovných dní, náš tím zmení stav objednávky.
Ak sa Vám stalo, že v balíčku prišiel produkt poškodený alebo dokonca chýba objednaná položka, prosím veľmi nás to mrzí a stačí nás kontaktovať buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím čo najskôr bude riešiť túto šlamastiku.
Doprava a platby
Vaše najkrajšie objednávky doručujeme prostredníctvom rôznych spoločností, aby ste si mohli zvoliť spôsob doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Všetky druhy dopravy máme prehľadne zhrnuté na záložke „Poštovné a doprava“ ak náhodou neviete vyňuchať tak kliknite na tento link .
U nás je možné si zvoliť ako druh platby „Dobierku„. Avšak tento spôsob je spoplatnený u každej doručovacej spoločnosti. Znamená to, že zaplatíte až dopravcovi pri preberaní zásielky. V skučnosti tá suma je len dorovnanie požiadavky doručovateľa.
Adresu doručenia je možné iba v prípade, že objednávka ešte nebola „Vybavená„a odoslaná. V prípade požiadavky nám šteknite buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím to vyrieši. Dátum doručenia po potvrdení objednávky nie je možné meniť.
V prípade „Vybavenej“ a odoslanej objednávky, môžete si zmenu adresy alebo dátum dodania zmeniť u dodávateľa , pokiaľ takúto službu zvolený dodávateľ umožňuje.
Keď odovzdáme Vašu objednávku dopravcovi, dostanete od dopravcu, ktorého ste si zvolili mail so všetkými dôležitými informáciami. V tomto maily rovnako aj nájdete číslo zásielky a link na zistenie polohy Vašej objednávky.
Dodanie balíka záleží od stavu produktov, ktoré ste si objednali. Rovnako aj záleží na zvolení dopravcu a od druhu platby.
- Pokiaľ je produkt v stave „Na šteknutie“ tak je potrebné produkt vyrobiť a môže to trvať až 14 dní. (Väčšinou však máme produkt vyrobený skôr)
- V prípade, že je produkt „Na sklade“ a objednávka je zaplatená tak posielame do 2 pracovných dní.
- Ak ste zaplatili prevodom na bankový účet, tak posielame alebo začíname s výrobou až keď sa peniaze pripíšu na náš účet a to môže trvať 2-3 pracovné dni.
Vaše najkrajšie objednávky môžete zaplatiť prostredníctvom rôznych spôsobov, aby ste si mohli zvoliť spôsob platby, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Všetky druhy platby máme prehľadne zhrnuté na záložke „Možností platby“ ak náhodou neviete vyňuchať tak kliknite na tento link .
Pokiaľ ste objednávku zaplatili prevodom na náš bankový účet, tak štandartne to trvá 2-3 pracovné dni.
Ak Vám do 3 pracovných dní nepríde email s potvrdením o platbe, tak sa platba automaticky nepriradila. V tomto prípade, nám prosím zašlite potvrdenie o odoslanej platbe na náš e-mail a my si ju vyňucháme a priradíme k Vašej krásnej objednávke.
DPH k objednávkam zaúčtované „NEBUDE„, nakoľko sme neplátcami a tým pádom nevyrubujeme naším zákazníkom daň z pridanej hodnoty.
Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru
V prípade ak chcete tovar vymeniť alebo vrátiť a sú splnené všetky podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„. Stačí vyplniť „Formulár na výmenu alebo vrátenie tovaru“ zabaliť produkty a zaslať nám balík naspäť.
V prípade reklamácie treba rovnako splniť podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„. Stačí vyplniť „Reklamačný protokol„zabaliť produkty a zaslať nám balík naspäť.
Všetky podrobné informácie sú prehľadne rozpísané na tomto linku.
Adresa, na ktorú pošlite balíček (bez dobierky):
ARIPU s. r. o.
Na Revíne 15
Bratislava 831 01
Slovenská republika
O spracovaní Vašej požiadavky Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
Pokiaľ posielate balíček prostredníctvom Zásielkovne, nie je potrebné vypisovať adresu, stači prísť s báličkom na pobočku Zásielkovne (zoznam pobočiek) a poskytnúť obsluhe Kód : 94723398, obsluha sa o balíček už postará.Túto formu vrátenia hradíme my. Viacej informácií ohľadom tejto dopravy nájdete na tomto linku .
Ak sú splnené všetky podmienky definované v sekcií „Výmena / vrátenie / reklamácia tovaru„.
Tak „ÁNO“ treba buď „Formulár na výmenu alebo vrátenie tovaru“ alebo „Reklamačný protokol“ priložiť do balíka s tovarom !
- Výmena za iný variant produktu je možná, len ak ide o ten istý typ produktu a nachádza sa v rovnakej cenovej relácií.
- Výmenu za iný typ produktu (napríklad vodítko, mašla) neposkytujeme. V prípade, že máte záujem o iný tovar, je potrebné vytvoriť novú objednávku a požiadať o vrátenie peňazí na bankový účet.
- Výrobky vyrobené “Na mieru” nepodliehajú možnosti výmeny tovaru.
Výrobky vyrobené “Na mieru” nepodliehajú možnosti výmeny tovaru.
Kód produktu je môžné nájsť na detailnej stránke produktu pod tlačidlom „Pridať do košíka„. Je to katalógové číslo. Možete ho ešte najsť aj vo faktúre.
Veľkosti rovnako nájdete na detailnej stránke produktu alebo vo faktúre.
Peňažné prostriedky posielame výlučne späť na zvolený bankový účet v priebehu 14 dní od spracovania Vašej požiadavky.
Pokiaľ vraciate tovar cez pobočku Zásielkovne, poštovné hradíme my.
Ak ste sa rozhodli pre zaslanie klasicky poštou, túto formu vrátenia už hradíte Vy. V tomto prípade prosíme o zaslanie doporučene (aby balík bolo možné u prepravcu dohľadať na základe jeho sledovacieho čísla) a bez dobierky. Balíky zaslané na dobierku nepreberáme.
Ak Vám neprišiel balíček aj napriek oznámeniu doručovateľskej spoločnosti, že balík doručí alebo je pripravený na výdaj, tak nás treba kontaktovať prostredníctvom e-mailu a my celú situáciu s príslušnou spoločnosťou prešetríme za Vás.
O produktoch
Ak náhodou neviete akú veľkosť objednať svojmu psíkovi, tak by Vám mohla pomôcť „Tabuľka veľkostí“.
Ak nie, tak nás kľudne kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím Vám pomôže vybrať tú správnu veľkosť.
Áno, vyrábame niektoré z produktov „Na mieru„. V detaile produktu si môžete zvoliť velkosť : „Na mieru„.
Do poznámky treba napísať požadovaný údaj a my Vám vytvoríme produkt tak aby sedel ako keď si psík sadne na povel.
Všetky materiály, ktoré sme použili na výrobu produktu, sú napísané v informáciach výrobku.
Najčastejšie materiály, z ktorých vyrábame sú : Bavlna, Koža, Biothan .
V tomto prípade nás kontaktujte buď cez kontaktný formulár v sekcií „Kontakt“ alebo nám pošlite e-mail a náš tím čo najskôr bude riešiť túto šlamastiku.
Celý náš ARIPU tím sa stále snaží vymyšlať nové a nové akcie a zľavy.
Všetky naše prebiehajúce akcie a zľavy nájdete v sekcií „Akcie / Súťaže„.
Ako sa správne starať o výrobky, ktoré ste si u nás kúpili nájdete v sekcií „Starostlivosť o produkty„.
Prečo práve ARIPU ?
Produkty ARIPU sú vyrobené s láskou a precíznosťou. Sme tu hľavne pre to aby sme zabezpečili pútave doplnky pre Vašich miláčikov.
Vyrábame ich ručne to znamená, že každý výrobok je JEDINEČNÝ.
Všetky výrobky, sú vyrobené vlastnoručne a s láskou. Vyrábame ich pre našich obľubených psíkov a ich majiteľov. Snažíme sa vytvárať ozdoby.
Vyrobené na Slovensku.
Pracujeme na tom aby to bolo možné 🙂
Darčekové poukazy
Darčekové poukazy na našej stránke sú vo výške : 25 €, 50€, 75€, 100€
Všetky „Darčekové poukazy“ nájdete na tomto linku .
Vyberiete si hodnotu, ktorá Vám vyhovuje a vložíte si poukaz do košíka.
Následne vyplníte Vaše osobné údaje a odošlete nám Vašu objednávku. Ak v košíku máte iba „Darčekový poukaz“ tak je možné platiť iba „Prevodom na bankový účet“ alebo prostredníctvom „Platobnej brány„. Po zaplatení objednávky Vám je vygenerovaný poukaz a poslaný na Vami zvolený e-mail.
V prípade, že máte v košíku ešte iné produkty tak je možné si zvoliť zo všetkých možných dopravcov a metód platieb. Avšak „Darčekový poukaz“ Vám príde do zvoleného e-mailu.
Po zaplatení objednávky Vám je vygenerovaný poukaz a poslaný na Vami zvolený e-mail.
V prípade, že máte v košíku ešte iné produkty tak je možné si zvoliť zo všetkých možných dopravcov a metód platieb. Avšak „Darčekový poukaz“ Vám príde do zvoleného e-mailu.
Platnosť darčekového poukazu je vždy 6 mesiacov od zakúpenia.
(Ak sme darčekový poukaz kúpili 05.07.2021, tak platnosť poukazu je do 05.01.2022)
Zľavový kupón/ zľavu je možné uplatniť v košíku alebo pokladni.
- V košíku sa zľavový kupón vloží do „Kód kupónu“ a kliknete na „Použiť kupón„. Zľava sa automaticky započíta a konečná suma bude znížená.
- V pokladni sa kupón zadáva na v kroku „Doprava a Platba„. Treba kliknúť na „Kliknite sem pre zadanie kódu„, zadať zľavový kupón a potvrdíte to stlačením „Použiť kupón„.
V prípade, že sa Vám nedarí vložiť kód, prosím skontrolujte či je stále platný, je možné ho použiť na Vami zvolené produkty. Forma kódu by mala byť iba veľké písmená. V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom formuláru v sekcií „Kontakt„.
V jednej objednávke je možné použiť iba jeden zľavový kód a jednotlivé kupóny nie je možné medzi sebou kombinovať.
Áno, uplatnením „Darčekového poukazu“ získavate aj automaticky „Dopravu zadarmo“ ale je to naše malé tajomstvo 🙂
Maximálny počet „Darčekových poukazov„, ktorý je možné kupiť na jednu objednávku je 15 kusov.
Momentálne sú všetky naše „Darčekové poukazy“ – JEDNORÁZOVÉ .
V tomto prípade by sme Vám radili si ešte niečo pridať do košíka, pretože nevyužitá suma z darčekového poukazu prepadne.
V prípade ak je celková suma vyššia ako hodnota darčekového poukazu, tak si zákazník doplatí rozdiel.
Darčekový poukaz nie je možné vymeniť za hotovosť.
Darčekový poukaz je možné stornovať do 14 dní od zakúpenia. Stornovať ho ale môže výhradne kupujúci a suma bude vrátena na účet kupujúceho.
V prípade vrátenia tovaru z objednávky uhradenej prostredníctvom „Darčekového poukazu“ tak zákazníkovi, vystavíme nový poukaz v hodnote vrátených produktov.